20 Kasım 2017 Pazartesi

Wolf School Zırhı

Wolf School Gear


Kurt okulu zırha oyuna sonradan eklenmiş bir set. 6 parçadan oluşmakta. 




Wolven Silver Sword 

Kaer Morhen'in kuzeyindeki harabelerde bulunur. Diyagramı 23 seviye hayalet korumakta. Harabedeki cesedin üzerinde diyagramı bulabilirsiniz. 



Wolven Steel Sword

Kaer Morhen'in batısındaki Bastion harabelerinde bulabilirsiniz. Aynı zamanda fast travel noktasına da sahip bir mekan burası. Harabenin kuzey kısmında diyagramı bulabilirsiniz. 



Wolven Armor, Trousers, Boots and Gauntlets
  • Haritada belirtilen alana gidin.
  • Girişin solunda bulunan sandıktaki notu okuyun.
  • Mekanda 2 adet portal kristali bulunmakta. Bunları Aard ile aktive edin.
  • Açılan teleport girdabından geçin ve diyagramı alın.




8 yorum:

  1. Portal bug'ını çözümünü bilen var mı?

    YanıtlaSil
  2. 2. Kristali bulamıyorum yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuleye cikarken solda bir gecis var ordan gecin(1.kristal ucumlrumda oldugundan o ucurumun asagisi aslinda) kuleye harabeye herneyse kapisina gelin solda gecis arayin bulursunuz mutlaka

      Sil
  3. kurt okulu teçhizatlarının büyük ustaları var kendileri yok acaba bi görev mi atladım yoksa demircilerden satın alınan harita falan mı var yoksa paylaştığınız resimlerdeki lokasyonlara gitsem direkt bulabilir miuim ?

    YanıtlaSil
  4. aynı sorun bende de var oyunu bıtırdım ama ne demırcılerden gorevı alabılıyoru nede gıttığım yerde bulabılıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zamandır bulamadım sen bulabildin mi acaba

      Sil
    2. Oyunu Steamdan mı yükledin orda dlc var çünkü

      Sil