24 Mayıs 2015 Pazar

Witcher 3 Genel Taktikler


Genel Taktikler

  • Başlangıç zırhını satmayın. İleride geliştirebilirsiniz. 
  • Kullanmadığınız zırh ve silahları dismantle ederek yeni silahlar için malzeme temin edebilirsiniz.
  • Alkol çok önemlidir. İksirlerin tekrar doldurulmasını sağlar.
  • Toxicity barına dikkat edin. Çok iksir kullanırsanız, zehirlenir ve can kaybetmeye başlarsınız.
  • Monster trophy kesinlikle kullanın. Ekstra bonus sağlar ve herhangi bir handikabı yoktur.
  • Yemek yiyerek canınızı doldurabilirsiniz. Ancak iksirler kadar etkili değildir.  
  • Bazı canavarlar gece, bazıları gündüz çıkarlar.
  • Görevleri reddetmeyin. Kabul edin, daha sonra belki yaparsınız.
  • Notice Board (Duyuru Pano)larını kontrol edin. 
  • Bazı objeler Aard ile kırılabilir. 
  • Meditasyon canınızı ve iksirlerinizi doldurur.(Bazı zorluk seviyesinde doldurmaz)
  • Yeteneklerinizi Potion of Clearance ile sıfırlayabilirsiniz. ( Keira Metz den 1000 Crown a satın alabilirsiniz.
  • Mutajen ve yetenekler aynı renkte olmalı.


Hikaye Taktikleri

  • Diyalog sırasında Axii kullanabilirsiniz. 
  • Diyalogda sarı renk hikayede ilerlemek için gerekli cevaptır. Gri renk bilgi almak, koyu gri ise daha önce seçtiğiniz seçenektir. 
  • Bazı konuşmalarda süre çıkar. Sakin olmaya çalışın. 
  • Her şey göründüğü gibi değildir. Size yalan söyleyebileceklerini unutmayın.

Dövüş Taktikleri

  • Düşman ataklarından takla atarak kaçmayın. Dodge ile kaçın.
  • Büyülerinize hiç puan vermemiş olsanız dahi kullanınız. Az büyü hiç büyüden iyidir.
  • At üzerinde daha çok hasar verebilirsiniz. Fakat atınızın korku barına dikkat ediniz.
  • Yağ ve bomba kullanımına özen gösteriniz. 
  • Düşmanlarınız hakkında verilen bilgilere dikkat ediniz. Bestiary de bulunan bilgilere bakınız. Her yaratığın zayıf yönü farklıdır. Bunlara odaklanın.
  • Etrafınızı çevirmelerine izin vermeyin. Sürekli hareket edin.
  • Zırh ve silahlarınız kullandıkça hasar alırlar. Sağlamlıklarına dikkat edin. 
  • Uçan yaratıklara karşı crossbow kullanın.
  • Çevreyi kullanmaya çalışın. Bazı bölgelerde gaz sızıntısı vardır. Alev ile patlatabilirsiniz. 

Para Kazanma 

  • Yan görevleri yapın.
  • Witcher contract yapın.
  • Denize açılın ve deniz altını araştırın. Bir çok sandık bulabilirsiniz. 
  • Ormanda canavarlarca korunan sandıklar bulunmakta. Sandıklardan çıkan eşyaları satabilirsiniz.
  • Oyunda değişik para birimleri bulunuyor. Novigrad da bulunan Vivaldi's Bank a giderek para birimini değiştirebilirsiniz.

Not: Bu taktikler başlangıç için basit, genel taktikleridir. 


6 yorum:

  1. Taktikler için teşekkürler.Yan görevlerden soru işaretlilere mi ağırlık versek yoksa contratlar var tabelalarda onlara mı ağırlık versek?Önüme çıkandan görev alıyorum ana konuyu unuttum. :))

    YanıtlaSil
  2. Taktikler için teşekkürler.Yan görevlerden soru işaretlilere mi ağırlık versek yoksa contratlar var tabelalarda onlara mı ağırlık versek?Önüme çıkandan görev alıyorum ana konuyu unuttum. :))

    YanıtlaSil
  3. S.A. ben ilk zırhımı sattım tekrar nereden alabilirim veya craftlayabilirim ?

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler ama bir sorum var kabiliyet puanlarını nasıl dağıtmam lazım yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  5. 16 lvl oldum aklım başıma geldi (oyunun bu adar saracağını düşünmemiştim)
    bu yazıyı okusasaydım zırhımı satmamış olurdum...şimdi çok saçma çaputlar (üst koruma va ok ama tipi kötü) kullanıyorum..
    ama diğer şeyleri de oyun içinde keşfetmek keyifli oldu.

    YanıtlaSil