23 Mayıs 2015 Cumartesi

Witcher 3 Başlangıç için En iyi Kılıç


Serpentine Steel Sword ( Serpentine Çelik Kılıcı) ve Serpentine Silver Sword ( Serpentine Gümüş Kılıcı) başlangıç için en güçlü kılıçlardır. Bu kılıçlar Viper Setinin parçalarıdır ve oyundaki setlerle ilgili bilgileri diğer yazılarımda bulabilirsiniz.



Kılıçları üretebilmek için öncelikle diyagramlarını bulmalıyız.



Serpentine Steel Sword


Haritada işaretli olan yere gidin. Düşmanları öldürün ve tepeye tırmanın. Sandıkta diyagramı bulacaksınız. Böylece Scavenger Hunt: Viper School Gear görevini tetiklemiş olacaksınız. Görevi takip ederek diğer kılıcı da bulabilirsiniz.




Serpentine Silver Sword



Kılıç White Orchard mezarlığında bulunmakta. Bölgeye ulaştığınızda hayalet ile karşılaşacaksınız. Onu öldürdükten sonra Aard ile kapıyı kırarak içeri girin. Ve içerideki hayaleti de kesin. Sağ tarafta iki ceset bulunmakta onların birinden diyagram çıkacaktır.


Kırmızı ile işaretli olan bölge.


Kapıyı Aard ile kırın.


Tüm diyagramları topladıktan sonra demirciye giderek üretebilirsiniz. Gerekli olan malzemeler:

Steel sword: 
  • Leather straps x1 
  • Iron ingot x1 
  • Emerald dust x1 
  • Venom extract x1
Silver sword: 

  • Leather straps x1 
  • Silver ingot x2 
  • Emerald dust x1 
  • Venom extract x1

Önemli not : Eski zırh ve silahlarınızı SATMAYIN. Dismantle diyerek gelecekte üreteceğiniz zırh ve silahlar için gereken malzemeleri elde edinin.

7 yorum:

  1. Merhaba oyuna yeni başladım ve gösterdiğiniz bu iki kılıcı hemen elde etmeye çalışacağım. Bir kaç sorum olacak bu iki kılıç için 2 adet diyagram bulduktan sonra hangi menüden craft Yapıyoruz? Ve armor olarak yeni başlayan birisine ne tavsiye edersin?

    YanıtlaSil
  2. ilk önce bir demirci bulman gerekiyor. Sonrasında senden istediği malzemeleri temin ettikten sonra eşyayı oluşturabilirsin. Envanterde zanaat kısmına geçip eşyanın şemasında senden ne istediğine bakabilirsin. Eğer envanterinde istediği malzemeler yoksa demirciden satın alma imkanında var.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler garnizondaki demircide dövdürdüm, köydeki Demircinin leveli düşükmüş

    YanıtlaSil
  4. merhaba her yere baktım ama Witcher teçhizatlarını üstat işi seviyeye nasıl yükseltebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Witcher teçhizatlarinın 4 leveli vardir. Normal,Geliştirilmiş, Yüksek kalite ve usta işi. Sırası ile teçhizat diyagramlarını bulman ve işlemen gerek. Hatta diyagram bulmadan bu site sayesinde yerlerine bakabilirsin. Ayrıca level faktörü önemli çünkü sen teçhizatı işler ve levelin yetmez ise o tećhizatı kullanamazsın. Merak ettiğiniz herşeyi bana sorabilirsiniz.

      Witcher Mustafa :)

      Sil
    2. Hocam bu diyagram bulup kılıç işleme işini biraz daha açarmısın nasıl yapılıyor, witcher 1-2 yi bitirdim 3.de 10 levelim şuan ama hâlâ kılıç geliştirme sistemini çözemedim sağdan soldan bulduğum kılıçlarla devam ediyorum

      Sil
  5. Hocam bu diyagram bulup kılıç işleme işini biraz daha açarmısın nasıl yapılıyor, witcher 1-2 yi bitirdim 3.de 10 levelim şuan ama hâlâ kılıç geliştirme sistemini çözemedim sağdan soldan bulduğum kılıçlarla devam ediyorum

    YanıtlaSil